Jobb och bal och kontaktlinser =)

2007-05-24 @ 18:20:04 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Ojojoj, det här gick fort.. Jag var på kassautbildning på coop igår och sen var jag där och tränade idag, och imorgon ska jag sitta i kassan, på riktigt liksom.. haha, men det går nog bra, det kändes bra nu så det ska nog lösa sig =)

Idag har jag köpt kontaktlinser också, det gick bra den här gången =) Lite krångligt att ta ut dom, så vi får väl se hur det går ikväl.. men men, på nåt sätt ska dom väl ut, haha.. Beställde tid hos frisör och sminkös till balen också, ojoj, så fin jag ska bli, tihi =) Ja, det här blir nog bra känner jag =) Jag känner mig så glad idag =) Ojoj, och sen är det studenten snart också, haha, allt är så bra just nu =)

Men men, nu är jag faktiskt lite hungrig, så nu ska jag gå och käka lite färskpasta =)

Puss på er alla små sötisar <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback