73 kg

2007-09-19 @ 22:11:15 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Jag ställde mig på vågen i dag för första gången på vad som känns som en evighet, och tjaa, resultatet an läsas ovan. Fan, 73 kg, det är ett kilo mer än vad jag vägde innan jag gick ner i vikt. Det är ett jävla skit det här..har man en gång fastnat i det så kan man inte sluta. Jag vet ju egentligen att man inte ska se till vikten och man ska inte svälta sig och dittan och dattan; jag kan väl alla hälsoråd utantill såsom jag har lusläst dem, men det blir ju alltid feli alla fall! Antingen blir jag för smal (enligt andra i alla fall) eller så blir jag plufsig och äcklig (mest enligt mig själv). Det är som en ond cirkel, jag äter och äter och äter, kan inte sluta..det går liksom inte, jag vet inte.. Jag har pendlat från 72 till 57 till 73 kilo på typ tre år, ska det vara normalt?! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback