Hösten är här

2007-09-22 @ 01:16:49 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Jag tittade på alla fina träd och buskar idag på väg hem från bussen, och jag kände att jag bara var tvungen att skriva ner hur fint det var. Hösten är underbar med sina färger, och det sköna vädret - lite kyligt men ändå inte så kallt att man måste bylsa på sig massor med jackor och grejjer. I morgon blir det höstloppan i parken zoo; hoppas man får lite sålt, så jag tjänar nåt på att stå där hela dan. Fast det är i och för sig ganska mysigt att bara stå där ändå, bara se på alla tokiga människor ;-P

Äsch, jag måste kanske sova nu. Jag blir så trött på mig själv, jag lovar mig hela tiden att jag ska gå och lägga mig i tid, men klockan blir alltid framåt ett ändå, och jag vet ju att jag kommer dö i morgon.. Vi ska åka hemifrån typ tio i sju!! Herregud.. Gonatt

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback