Längtan

2008-04-24 @ 00:22:19 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Jag sitter här och tänker på att jag längtar en himla massa.. Jag längtar till helgen, längtar utomlands, längtar efter att flytta hemifrån, längtar efter kärlek.. Att man längtar, är det bra eller dåligt. Många skulle säga att det är positivt, eftersom längtan gör att man jobbar för att nå ett mål. Men det kanske betyder att man inte kan levai nuet, och det är ju inge bra heller.. Hmm.. Jaja, det är väl som med allt annat, det är bra i lagom dos..
Ha, ja det var ju revolutionerande upptäckter.. Man jag är lite trött tror jag, och är man väl inte direkt nåt geni.. Men jaja..

Äsch, God Natt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback