Nu jävlar!

2008-04-13 @ 17:46:28 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Nu ska det bli av, jag SKA börja träna! Och jag ska sluta äta så mycket skit som jag gör! Men framför allt träningen ska bli av. Jag vill kunna sätta på mig snygga kläder och kunna känna mig snygg i de, inte känna mig som en liten köttbulle (eller snarare en stoppad korv kanske). Jag vill kunna gå uppför trappan utan att känna att min bakdel dallrar som en geleklump. Missförstå mig inte nu, jag är stolt över mina former, men jag vill liksom känna att jag är lite fastare i kroppen, och framför allt att jag orkar mer. Så pinsamt att man ska behöva bli andfådd av att gå uppför trappan.. och jag vill så gärna slippa värken i axlar och rygg.. Jag vet ju att det är skönt när man väl kommer igång, det är bara det att man ska  ta sig dit också.. Men ikväll så, ikväll börjar jag, hehe :)

Wish me luck ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback