"I'll follow you into the dark"

2008-08-17 @ 12:09:34 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Sitter återigen och försöker förstå att jag åker imorgon.. Nu känns det lite grann, när folk börjar säga hejdå och så. Frida åkte igår, söta Frida, oj vad jag kommer att sakna dig! Idag är det packning som gäller, sedan kanske sista filmkvällen med pojkarna, på ett bra tag i alla fall... Ska fika med  Hannah imorgon innan jag åker till flyget  också, åh Hannah, hur ska vi klara av det här, jag är ju van att bara komma över.. Från minst en gång i veckan till typ en gång i halvåret :S Hmm..

Har hittat en ny favoritlåt förresten, Death Cab for Cuties "I'll follow you into the dark", den går på repeat just nu :P


Nehe, jag skulle ju skriva av mig här tänkte jag, skriva ut alla känslor som far runt i mig för tillfället, men det kommer liksom inte ut nånting.. Det känns lite som om jag har massor kvar att ordna med allting, men jag har bestämt mig för att tänka att jag har nånstans att bo i alla fall, resten kan man få hjälp med där uppe sen, t. ex. studiebidrag, bostadsbidrag, studielitteratur etc..

Nej, ska väl dra mig hem till mamma så jag hinner packa och kanske få lite hjälp med det till och med :D

"Love of mine, someday you will die. But I'll be close behind, and follow you into the dark:"


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback