Slutet och början

2008-08-18 @ 04:21:52 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Så. Då var sista helgen i Eskilstuna till ända, och imorgon lämnar jag denna stad.. Eller, rättare sagt, om ungefär tolv timmar :) Tänkte egentligen gå och lägga mig i tid idag, men är det filmkväll så är det, och eftersom det här var den sista på länge så blev det som det blev :P Riktigt mysigt var det i alla fall, jag tror att vi var i vårt esse idag :) Jag kommer att sakna de här kvällarna, våra kvällar :)

Var hos mamma och packade det sista idag, sen skulle de skjutsa mig till pappa, och då var det som att vrida på en kran, helt plötsligt kom jag på att jag ska flytta, 100 mil hemifrån, själv! Jag kommer kanske inte att träffa mina småbröder på ett halvår, och mamma å peter i alla fall inte på flera veckor. Dessutom kommer det aldrig att bli såhär igen; från och med nu kommer jag ju hem och hälsar på i princip. Självklart är det fortfarande mitt hem, men aldrig på samma sätt, och det känns sorgligt. Det är slutet på en lång period i mitt liv, men självklart även början på en ny.

Resten av helgen blev också mysig, karuseller på strömsholmen, presenter sista dan på jobbet och finaste blomman ever ;)

"Du ska alltid finnas kvar. Så länge jag får vara med, ska du också vara det. Det är så det ska va. Du ska alltid finnas kvar."

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback