Det är bra nu!

2008-12-28 @ 23:29:33 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Hade en dunderbra jul, med lagom mycket jobb så man fick tänka lite på annat och träffa folket :) Julafton var bara helmysig hemma hos mormor och morfar med de vanliga, mamma, peter, oliver, samuel, mormor, morfar, peo, annsofie och ronja :) Julklappsskörden var bättre än på många år, med guldklimpar som en jättefin pyjamas från mormor och morfar, tacogrejer från mamma och mormor samt tre olikfärgade durkslag i toppen :P

Har pratat med Emil via sms eller msn minst en gång om dagen sen jag åkte såklart, men i förrgår natt var det helt galet, kunde verkligen inte sova, så jag ringde; JAG ringde, och vi pratade i två timmar! Tror han blev irriterad för att jag väckte honom, men han blev nog ganska glad att jag hörde av mig ändå :P Det slutade i alla fall med att vi bestämde att han skulle komma hit, så han kom med tåget igår kväll :D Mamma och Peter kom och hämtade oss och släppte av oss hemma så jag fick byta om, sen gick vi till Robin och hans underbara familj och åt kinamat, så härligt :D Jesper kom efter ett tag och det blev lite lättare förkrök (lättare för Emil och Jesper, tyngre för Robin och mig :P), sedan bar det av in till stan :) Tyvärr kom vi inte in nån annanstans än på lotus, men det gjorde inte så mycket egentligen för man kan dansa där med :) Förutom stripteasen var det en helbra kväll.. Alltså, hur tänker man när man tar in en tjej och en kille för att strippa på en nattklubb där minst hälften av alla gäster är 18, det undrar jag?! Jag blev i alla fall mest kräkfärdig, men Emil och jag gick och satte oss så vi slapp se :) Efter krogen drog vi hem till Jesper och spelade lite guitar hero, också helkul! Jag blev trött och frusen som vanligt och somnade i soffan en stund, sen gick vi hem vid typ fem och hela dan idag har vi bara myst här hemma :D Han åkte hem nu med tåget tio i tio, så Frida hann träffa honom, Yey :D Hon sa att det glittrar om mig, och jag tror henne :)

Och hon är så lycklig...

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback