Effektiva Elin!

2008-12-17 @ 22:04:58 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Japp, nu har jag varit hemma i nästan precis en dag, och jag är ganska nöjg med mig själv faktiskt :) Har packat upp i princip allt, tvättat allt som var smutsigt, ätit både fukost, lunh och middag, hört av mig till alla och sagt att jag är hemma, plockat ur och i diskmaskinen, duschat och faktiskt gjort nästan ett och ett halvt kapitel i fyisken :D Såhär effektiv brukar jag inte vara, därför tänkte jag att det var väl bäst att passa på när jag hade ångan uppe och så bara hände det mer och mer :) Har fått lite paketer idag också, det var trevligt :) Finfina converse direkt från NY, jättemysiga vantar, Mamma Mia på dvd (deru Emil ;)) och äkta Earl Grey-te från Harrods i London :D Tydligen finns det ytterligare nåt på pappas kontor som han glömde idag så det blir lite spänning i morgon också :P Att bero på imorgon, då kommer världens bästa fröken Jansson förbi, jag undrar vad vi ska hitta på? Prata, prata, prata förstås, kanske laga någon god mat, ja det vill jag göra :D Åh, det är så härligt att vara hemma och träffa alla, fast jag kommer sakna Lule och alla där uppe massor! Snart är det julafton också, ojoj, och nästan inga klappar fixade, det måste göras och det är fort :S Men ska ta det lugnt i år, jag är ju faktiskt en fattig student, det får folk ta och förstå :P
Nåja, det var typ det jag hade på hjärtat, ska räkna lite mer underbar fysik nu, sedan blir det nog att somna till någon bra film, eller kanske läsa en bok, åhå, det var längesen :D

Glädjeskutt och hurrarop från en Elin piggare än på länge!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback