Hemma!

2008-12-17 @ 08:45:06 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Det här är helmysko! Igår vid halv fem-tiden satte jag mig på ett tåg i vita, fina, snöiga Luleå, och idag vaknar jag på samma tåg i mulna, grådaskiga, slaskVästerås :P Pappa överraskade och kom direkt till Västerås och hämtade, det var trevligt för då kom jag hem tidigare :) Och nu sitter jag alltså här, i mitt rum på Eklundavägen 8, framför min dator och dricker varm choklad :) Det känns helmysko, som om jag aldrig varit längre bort än hem till mamma... Skillnaden är att jag har en helt ny grupp på msn, proppfull med kontakter; Rymdteknik heter den, konstigt va :P Stod och funderade lite när tåget körde in på stationen i morse.. I somras hade jag ångest för att åka upp till Luleå, jag tyckte att jag hade det så bra här, riktigt bra kompisar och en bra tillvaro helt enkelt, jag var inte säker på om jag ville lämna den.. Men nu, oj vad glad jag är att jag åkte! Jag kommer ju alltid ha kvar mina vänner här hemma, det var nog det jag inte riktigt förstod i somras, och nu har jag ju massor med nya fantastiska vänner, plus en alldeles underbar Emil :D

Man skulle väl helt enkelt kunna konstatera att jag är ganska lycklig just nu :D
Tjingeling! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback