Lovely <3

2008-12-11 @ 23:49:02 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Jag blev ju kidnappad för sjutton! Sov ju ganska länge där på fredan så jag kom inte upp till fysikföreläsningen, men träffade de andra för lunch i centrumrestaurangen. När vi hade ätit gick vi upp för att möta Jäger, vilket ju inte var särskilt ovanligt och inte speciellt konstigt eftersom vi skulle ha mattelabb.. När vi sedan gick förbi alla hus och bort till Jägers bil började jag ju däremot undra lite grann, men tänkte att vi kanske skulle åka hem och hämta nåt, eller göra labben hemma.. Vi stannar utanför min dörr, jag går ur och sen säger de: "jaha, nu ska vi packa!" Förstod nog inte riktigt vad de menade först, men jag slängde ihop en väska och så satte vi oss i bilen igen, och sedan bar det av... Jag satt ju och undrade lite grann vart Emil var nånstans; trodde ju inte att de skulle dra iväg mig utan honom, men det löste sig för när vi kom till Piteå så satt han där på busstationen! Och jag som trodde att han jobbade, den lilla filuren :P

Efter ganska mycket bilåkande, en trevlig stund i skellefteå hemma hos Daniel, och lite mera bilåkande hamnade vi på ett vandrarhem i ö-vik. Hur mysigt som helst att bara sova borta och blir grattad mitt i natten av the man och mina tre "ugla fat friends" och sedan få värsta lyxfrukosten (en ben & jerrys cookie dough fanns med i bilden)! En absolut vodka i paljettfodral fick jag också minsann :D Lite synd att vi var tvugna att stressa lite därifrån, men det blev trevligt sen för vi åkte in till stan igen och gick till paradisbadet, så himla roligt!! Det var så längesen jag vaar på äventyrsbad och det här var ju dessutom lite annat än det vi har hemma i Eskilstuna :D Åkte rutschkanor tills vi var alldeles blåslagna och tog en tur i både utomhuspool och bubbelpool :) Efter dusch och uppfräschning bar det av till systemet såklart :) Köpte min första alldeles egna Asti Cinzano och fick ett Grattis av expediten :) Då vi inte kunde hitta nån bra restaurang i övik satte vi oss i bilen och åkte till umeå, där vi fann Lottas krog och åt världens mysigaste lunch/middag :) Fläskfilé och pommes blev det för mig :) Lite senare än planerat satte vi oss i bilen igen och så bar det av hemåt Luleå :) Vi kom hem nån gång runt halv tio på kvällen och det  var väl egentligen tänkt att vi skulle ut på stuk, men vi var alldeles för slut så det blev en myskväll med lite alkohol, singstar och guitar hero hos Maja med henne och Linn, så jäkla roligt vi hade!

Jag har haft sån himla tur här uppe, tack så mycket allihopa för en superbra födelsedag :D Pussar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback