Simultankapacitet, here I come!

2008-12-04 @ 13:55:10 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Haha, jag måste ju bara meddela att det här nog ser ganska sjukt ut :P Jag sitter uppe i Alfa och tar upp ett helt bord med "mina" tre datorer, som jag springer lite emellan för att föra över lite saker, skriva lite etc. etc.. Nja, fast egentligen är de ju inte mina alla tre, men det måste se ut som det. Maja och Linn är på fysiklektion, men jag bestämde mig för att sitta kvar här uppe med labben ett tag, eftersom jag ska jobba ikväll känns det som jag har fått nånting gjort nu istället (för jag är ju så himla effektiv just nu :P) Uhuu, orka jobba ikväll.. Känner att jag verkligen behöver en paus från det här nu, det blir svårare och svårare att komma upp på morgnarna, jag fryser konstant och har en såndär olustig känsla i kroppen, som att jag håller på att bli sjuk :S Nåja, cafét brukar oftast bli roligt när man kommer dit och i helgen får jag ju en paus i alla fall :) För jag fyller minsann år på lördag! Känns knasigt.. tjugo år, nej det kan inte stämma, alldeles för mycket tycker jag, jag är ju fortfarande typ tolv, det har jag ju konstaterat för länge sen :P Hehe, men det ska bli skönt att ha helg, jag och Emil ska ut och äta på fredag (lite fancier än max den här gången dock ;)) och sen är det tjejkväll på lördag, mysigt som attan :D Well well, ska man kanske ta och göra ett  ryck med den häringa fysiklabben tro.. Jo, jag måste väl.. Men..jag måste gå på toa också och det kändes jobbigt.. Men nu kom de tillbaka, så nu kan jag gå :D

Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback