Skakis..

2008-12-05 @ 05:00:37 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Japp, körde precis en allnighter :S Och rapporten är ändå inte helt klar.. Men nu får den duga såhär tillsvidare, tills vi får tillbaks den av opponentgruppen i alla fall.. Emil ligger och sover här bakom, han råkade somna här och man vill ju inte väcka stackarn och tvinga hem honom :P Men jag, ja jag har varit vaken jag, mitt nöt, vet inte riktigt hur jag ska klara av morgondagen eftersom jag jobbat idag också, så jag är helt slut i hela kroppen.. Men jag är ju inte trött nu, såklart... Jaa, får väl gå på sparlåga helt enkelt, vet inte vad jag ska göra annars, kan nog inte stanna hemma i morgon heller, vi har både matte och fysikföreläsning :S On second thouhgt, jag kanske ska försöka sova nån eller några timmar i alla fall.. Så Godnatt då! Eller ja, godmorgon är det väl :P

P.S Fick massa fina kort på posten idag, tack allihopa!! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback