Stress..

2008-12-03 @ 11:15:51 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Okej, hemma en sväng efter fysikföreläsning för att hinna tvätta lite och äta nåt innan jag tar mig tillbaka till skolan för matteföreläsning sedan hål och sedan matteföreläsning igen, var och en på en och en halv timme :S Känner att det börjar ta på krafterna nu, allt som hänt här uppe tillsammans med studietakten tillsammans med hemlängtan... Jag blir mer och mer trött samtidigt som jag blir mindre trevlig känns det som... Det finns så mycket jag vill hinna med, typ städa ordentligt en dag, heldag på stan för bara julklappsshopping eller bara  nån gång känna att jag hunnit göra allt jag behöver i skolarbete på en dag! Börjar dock inse att det är omöjligt, man hinner inte med allt, det gäller bara att lära sig att balansera allt. Det är verkligen kaos i huvet nu, sånt där Elinkaos som uppstår ibland utan uppenbar anledning, hehe.. Har nog aldrig haft så här mycket känslor i mig på en och samma gång, så just nu vill jag bara hem, hem och få perspektiv på allt, hem till mitt andra liv ett tag..

Jobbar imorgon också, det har jag egentligen inte heller tid med, men men, vet ju att det brukar bli roligt när jag väl kommer dit så.. Men det känns på alla att tillvaron är hektisk just nu, stämningen är annorlunda helt enkelt, tror att alla behöver en paus och ett lyft..
Jag fyller 20 på lördag, det är också konstigt, det är första gången jag inte kommer vara hemma på min födelsedag, ganska stort faktiskt, men vet att det kommer bli helbra så det gör mig inte så mycket :) Kan nog bero på att jag alltid varit på olika ställen på min födelsedag, även om jag varit hemma så har det varit olika hem liksom :P
Nåja, ska försöka hinna få lite matte gjort också, så jag ska väl gå ut och hänga lite tvätt kanske :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback