Konstigt

2008-07-11 @ 00:29:09 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Livet är bra underligt ändå. Vet inte om jag orkar förklara mitt påstående mer ingående ikväll för jag är så fruktansvärt trött, men jag kände att jag kanske borde skriva nånting när jag ändå var här. Hah, det är knasigt vad man förändras mycket. Jag har inte haft den här bloggen särskilt länge ändå, och jag är typ en helt annan människa nu än vad jag var när jag skrev första gången. Eller är jag det? Jag vet ju inte hur andra uppfattar mig.. Det är det som är det läskiga, man vet ju aldrig säkert, nånting alls nästan..

Jag var lite ledsen en kväll, och robin försökte muntra upp mig med att tala om hur alla tycker att jag är snäll och omtänksam och liknande.. Och visst, det är väl bra att vara snäll, men jag skulle vilja vara nåt mer, nåt annat, "snäll" låter så fruktansvärt menlöst.. Jag vill också vara ett superlativ!

Äh, jag är trött..

"Ni är inte vackrast i världen, världen är vackrast i er."


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback