Ehh, rawr :P

2008-11-07 @ 02:44:35 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Så sitter man här och dricker te halv tre på natten igen, har blivit alldeles för många såna nätter nu skulle jag vilja påstå... Skulle verkligen behöva sova för att orka hänga med i skolan, men mamma kommer ju imorgon så var tvungen att städa :P Oh, har nog inte riktigt fattat att mamma kommer imorgon, min mamma, som jag inte träffat på typ två månader, nej mer, ah, helt knasigt :P

Jobbade i cafét idag och det blev rätt kul faktiskt. Okej, var inte särskilt pepp när jag skulle dit, men det blev bättre och bättre.. Man sätter på coop-smilet och till sist lurar man sig själv att man är glad och har roligt ;)
Oj, nu nickade jag till över tangentbordet, borde nog sluta nu så jag orkar med fysiklabben lite grann i alla fall.. 

Nåja, nu ska jag borsta t'änderna! :P Kramar 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback