Härligt härligt, men farligt farligt :)

2008-11-18 @ 23:35:52 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Koncentrationen ligger typ på minus tio just nu, man skulle ju nästan kunna tro att jag var kär. Meen, vänta nu.. :) Japp, så är det, jag gillar den här killen, riktigt mycket; å det bästa är....att han tycker om mig också! :D Pretty amazing actually... Dock inte jättebra för studierna ibland som sagt.. I can handle it, men kvällar som den här  vet jag inte riktigt vad som kommer över mig..

Jag vet inte ens riktigt hur det hände, jag tror att jag fortfarande är smått chockad, jag var liksom inte beredd på det här..alls... Knasigt är vad det är, riktigt knasknasigt :P Jag kan inte säga så mycket annat om det, annat än att det är den bästa känslan jag haft på länge, och jag hoppas att den kommer vara ganska länge till :)

Massa kärlek på er allihopa <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback