Hjälp..

2008-11-05 @ 20:40:42 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

vad dagarna, veckorna, månaderna går fort.. Har fortfarande inte fått reda på vad jag fick på tentorna vilket är något frustrerande, för det gör att jag inte riktigt kan lägga de kurserna bakom mig så som jag skulle vilja göra för att kunna koncentrera mig på det nya. Känns fortfarande helt sjukt att jag går den här utbildningen, men jag kär väl på det så länge; är det så att det skulle skita sig helt och hållet så kan man faktiskt byta, det är inte svårare än så :) Hehe, det blev många så i den meningen..

Sitter just nu och lyssnar på Norah Jones (Robin la till massor i delade mappen på msn, och det är faktiskt rätt bra :) ). Har tagit ett avbrott i städningen, som jag för övrigt faktiskt lyckats ganska bra med idag. Fortfarande ett diskberg dock, det är det allra tråkigaste, och jag kan inte skura golven förrän Jäger kommer hem, han har nämligen snott både skurhink och rengöringsmedel. Inte finns det nån ledig tvättmaskin heller, så jag får vänta till efter tio om jag vill tvätta, vilket jag nog dessvärre måste göra, för det måste ske ikväll... Mamma och Peter kommer på fredag, och Elin i ett nötskal sa ja till att provjobba i cafét i morgon :S Kan jag bara hålla mig någorlunda pigg så ska det nog bli roligt, men just nu ser jag inte riktigt fram emot det så mycket som jag skulle kunna göra...

Oh oh, jag måste ju berätta, vi överraskade Linn i måndags, med Tacos och paket :D Vi samlade nog ihop en 10-15 personer och det blev så himla bra!! Alla är så roliga och alla går verkligen ihop med alla, det är så härligt! Även om det såklart finns mindre grupper som umgås mer intensivt så kan faktiskt alla vara tillsammans, vilket är något helt nytt för mig, alldeles alldeles underbart med andra ord :D

Jag brukar komma på ibland att det är lite synd att jag inte varit bättre på att skriva ner vad som hänt under den här tiden, speciellt nolle-p, för man vill ju komma ihåg allt, alla små detaljer, typ när alla skämt kom till världen, när man verkligen började prata med folk och över huvud taget alla roliga grejer man gjorde.. Men men, jag koncentrerade mig ju på att uppleva allt istället och komma ihåg ska man väl kunna göra ett litet tag i alla fall. Minnena kommer att flyga runt där uppe tillsammans med alla Taylorpolynom, derivatans definition och nu även vektorer... Oh, fysiken har ju börjat också, och det blir nog roligt hoppas jag, då får man ju tillämpa matten på lite mer riktiga saker (fråga mig igen om några veckor så är jag nog inte lika entusiastisk, men man kan ju låtsas..) Blir nog bra med den läraren vi har nu också... Jag och Linn lyckades ju välja fel grupp från början, men vi har bytit tillbaka fort som attan nu :P 

Oj, vad mycket det blev.. Trodde inte jag hade så mycket i mig just nu, har känt mig ganska tom några dar.. Förmodligen för att jag varit smått stressad så jag har nog inte låtit mig själv tänka jättemycket.. Nåja, fick i alla fall skriva av mig lite, så nu kan jag nog återgå till min städning.. Kanske till och med ska våga ge mig på diskberget :/.. Wish me luck, och hör ingen av mig på några dagar så får ni bryta er in och börja leta högen med bestick och glas (hur kan man ha massor av smutsiga bestick och glas men inte en enda tallrik.. mysko)

Buss å Kran  

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback