Myspys!

2008-11-08 @ 17:04:07 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Klarade av fysiklabben igår utan problem, mest roligt faktiskt :D Sen gick vi bort till centrum för att äta och vem kommer emot mig i B-huset med öppna armar om inte mamma, älskade mamma! Det var som en liten grej som hoppade från maggropen ända upp i halsen, så härligt att se henne och peter igen :D

Igår fixade vi och  grejade, tvättade typ sex maskiner på en kväll och mamma dammsög och grejade, så lyxigt att få hjälp :P Sen blev det lite presentöppning, fast sparade några till idag så jag kunde njuta lite längre av dem, kändes knasigt att fira födelsedag nu, hihi.. Annars bara prat, god mat och mys mys mys :D Idag bar det av in till stan vid klockan tio och det blev en heldag där inne, fick faktiskt lite kläder inköpta nu när mamma var med, det slår aldrig fel :P

Ska gå till ica och handla lyxmat nu, men fyller på med info sen :D

Tillbaka igen efter en supergod biff med pommes och sååås, det var så längesen, och riktigt gott rödvin till :D Nya gardiner har jag också, som är så mycket mer jag än de förra, det är så härligt!!

Det är så mysigt att de är här, känns som jag har fått ny energi bara av att få lite kontakt med "den andra" världen utanför bubblan :P Antar att jag har lite plugg att ta hand om i morgon också, men läste faktiskt lite fysik idag så jag är inte hopplöst efter, hehe.. Men, det tar vi tag i imorgon, just nu sitter mamma och peter här bakom och ser på stjärnor på is och jag ska nog ta och joina dem, och kanske äta lite godis och öppna lite presenter till :D

Pussar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback