Toppar och dalar..

2008-11-12 @ 12:44:10 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Ganska höga/låga är de också, det finns liksom inget mellanting :S Har kommit underfund med att det måste vara mörkret kombinerat med det faktum att jag inte sover ordentligt som orsakar det. Igår var en dålig kväll, jag kunde ingenting och var inte säker på om jag ville det här över huvud taget... Min dal kan i och för sig ha berott på min enorma koffeinkick tidigare på kvällen kanske, men i alla fall :P Min point är att det här är tufft, riktigt tufft, och det känns just nu som om jag är helt lost, i alla fall i matten.. Fysiken känns lite bättre, men den har ju inte kommit igång ordentligt än så jag ska väl inte ta ut någonting i förskott :P

Känns bra att ha ordning hemma i alla fall, tänkte försöka hålla det så här nu när mamma har varit här och hjälp mig lägga grunden så att säga :) Ohoh, och Bodil kommer ju i morgon, åh vad mysigt vi ska ha det :D Teater med Linn och Maja på fredag och kanske pyjamasparty nån kväll :P Skulle vilja hitta en symaskin också så vi kan börja sy på overallerna som vi får hämta idag!! I'm so happy :) Fast sen var det ju det där plugget som skulle göras också :S Äsch, det kommer gå vägen, på ett sätt eller annat, och snart hoppas jag att jag får resultatet från de förre tentorna också så att man kan släppa det lite grann i alla fall, oavsett hur det har gått...

Well well, riset står och kokar, ska fixa lite kycklingwok nu, sen blir det lite matte vid köksbordet tror jag, innan man ska dra sig mot skolan igen där vi har dubbelföreläsning i matte att se fram emot, blöhööö :S

Puss*

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback