Håkan, Indiska och Vinkväll!

2008-10-12 @ 11:36:22 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Note to self (medan jag kommer ihåg det): mycket lättare att skriva med korta naglar, låt de inte bli sådär långa igen.. Jag är iofs stolt över att jag klarade av så långa naglar, men nej, mest jobbigt faktiskt, lagom ska det vara. Fast det kanske inte var mina naglar jag skulle skriva om..

Nej, alltså, fredags kväll, folk kom hit, vi lagade tacos och hann precis slänga i oss den innan vi fick springa ut till bussen för att hinna in till stan till halv åtta. Håkan var riktigt bra, sällskapet var riktigt bra, och ja, det blev liksom knasigt bra helt enkelt. Tror att Sandra kommer leva på det ett tag dessutom, så roligt att se hur lycklig hon blev :D

Igår blev det stan med ugly fat friends, de är the shit, I tell you ;)  Indiska besöktes i alla fall två gånger, blev ett par vantar, två koppar, ljus och chai te :D Funderar på svarta vinglas också, men har inte bestämt mig för om det är läskigt eller coolt än :P Inhandlade en ny mascara, mycket behövligt, å på lagerhaus hittade Maja och jag såna där "mina vänner"-böcker som vi faktiskt inte kunde gå därifrån utan! Fika blev det också så klart, å vad jag tycker om er tjejer, jag kan verkligen säga vad som helst, utan att det blir konstigt :)
Väl hemkommen från stan blev det att städa undan å piffa lite snabbt, sen vin och ostkväll hos mig :D Så roligt!! Började med Linn, Maja och jag, sen utökades det med Sandra, Christian och Jäger, så jag behöver ju inte nämna att sällskapet var oslagbart, blev så himla kul :D Så här dagen efter när man tittar mot köksbordet känns det som mycket disk, men funderar starkt på att kanske flirta lite med han den där som bor mittemot :P Nåja, en underbar helg har det varit i alla fall, men skolan finns ju faktiskt nånstans där i bakhuvet också, så blir matte och smoothie snart, borde nog plocka undan lite innan :S


Elin "det snurrar" (pipgris) Wahlström
-
som äger en egen brandtrappa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback