Hihi..

2008-10-30 @ 11:00:36 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Snacka om humörsvängningar :P Satt precis och läste igenom några inlägg och man kan ju konstatera att när jag är glad så är jag glad och när jag är nere så är jag way down there.. Haha, men det är väl så det ska vara antar jag, och jag överdriver nog lite här enkom för att göra det hela mer intressant :P Nåja, den här bloggen ska ju tydligen bli mer regelbunden, enligt order från de som faktiskt intresserar sig ;)

Well well, ska ta en sväng in till stan nu, men uppdaterar nog lite ikväll, så bye for now!

P.S Det har varit sviinkallt i min lägenhet i några dagar nu och jag vet inte vad det beror på. Kan inte skruva upp värmen heller för de har ju tagit mina knoppar från elementen, så jag lär frysa ihjäl vilken dag som helst :S

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback