Knasigt!

2008-10-26 @ 18:18:21 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

18:17
Det börjar gå upp för mig på riktigt att jag faktiskt bor ensam nu, Elin har flyttat hemifrån, och jag lever fortfarande. Sure, det ser ut som skit här just nu, men jag skyller på att det är tenta-p och tar itu med städning, tvättning etc på tisdag. Hur som helst, min point är att jag faktiskt klarar det här ganska bra, förutom några minor downs nu de senaste dagarna, men det är väl fullt naturligt när man flyttat 100 mil hemifrån, eller?
´
Så.. Matte på tisdag, undergången närmar sig :S Okej, kanske inte riktigt men inte långt ifrån alltså, och jag orkar inte mer, finns så mycket som jag känner  att jag behöver öva på att jag inte riktigt vet vart jag ska börja, alls.. Blöööhö, I say, and that's that...

Hm, och sen försvinner ju mina compadres på tisdag, det känns inte alls roligt, inte nånstans. Alla andra underbaringar finns ju kvar såklart, men... men ändå.. liksom.. Jaja, jag lär väl hitta på saker att göra ändå, om inte annat lär det ta flera dygn att städa den här hålan, hehe..




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback