Ledig!

2008-10-29 @ 18:44:43 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Så så så skönt! Inte många dagar kanske, men några stycken under vilka jag inte behöver tänka på skolan alls, kan inte direkt börja på de nya kurserna än och det är ingen ide att älta de gjorda kurserna innan jag vet om jag klarade de eller inte :) Alltså; Fri! Håller på och städar lite smått nu, mycket trevligare att göra det när man inte har någon tidspress, nu kan jag plocka lite då och då :) Luktar i alla fall nåt annat än cykeldäck just nu :P Vinterdäcket till cykeln som jag köpte för typ en vecka sen står ju innanför dörren så det luktar verkligen cykeldäck här annars, ingen direkt otrevlig lukt, men man tröttnar kan jag säga..

Hmm, annars då? Annars tror jag det är Housekväll hos Jäger ikväll, det blir härligt, men kommer kännas konstigt att inte Linn och Maja är där, saknar de redan :S Fast det är klart, det är bra att längta också :) Halloween och tentaröj i helgen. vi får se om jag går, beror på hur det känns :) Vore roligt, om mina kostymplaner går i lås :P Annars tänkte jag mest ta det lugnt i helgen, läsa en bok, dricka te, strosa runt på stan lite kanske, bara vara i Luleå, ledig i Luleå :)

Satt och bläddrade igenom sms i min inkorg nyss, (den började bli full) och det är ju som att gå igenom flera år, det har hänt så mycket sen jag kom upp hit. När jag sedan började komma in på gamla sms, från i somras och så kändes det helknasigt, jag har väl inte haft nåt liv innan det här, eller? Känns i alla fall som två olika världar....helt olika..

Pratat med både Pappsen och Mammsen idag och börjar nästan få dåligt samvete för att jag inte längtar hem mer än jag gör :/... Vet, ännu en sån där löjlig tanke, det är ju jättebra att jag inte har värsta hemlängtan, men samtidigt känns det konstigt att jag inte har det, för det trodde jag verkligen att jag skulle...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback