Mmmhmm..

2008-10-14 @ 11:48:18 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Japp, provjobbade i cafét igår, var rätt nervös innan men tror det gick bra faktiskt. Försökte ta för mig så mycket som möjligt, och hoppas att de tyckte att jag inte var för mycket ivägen :P Kom ifrån stuk typ vid elva, sen skulle jag svänga förbi Emil och säga hej..slutade med att jag sov där, var ju inte riktigt meningen men orkade inte gå hem :P

Sen blev det att gå upp för att ta sig hem till jäger och äta frukost vid halv åtta, varefter jag somnade där också, så låg där och halvsov i några timmar, haha. Har börjat vakna till liv nu i alla fall, så ska snart hoppa in i duschen, sen blir det matte klockan ett, tänkte jag skulle försöka läsa kapitlet innan idag också.. Vet inte hur bra det kommer gå, med tanke på hur "mycket" tid jag har kvar innan jag börjar, men man kan ju försöka vara positiv i alla fall :P

Nåja, ska skutta in i duschen som sagt, sen bär det av igen :)

Puss på er alla gamla bävrar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback