Oj oj oj...

2008-10-16 @ 23:50:12 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Jahapp, har fått typ nån allergisk reaktion, så mina ögon är typ helt igensvullna, smått scary faktiskt.. Måste vara all matte, får nog vila från den några dagar, haha.. Eller inte, men det är ju inte trevligt direkt.. Fast Emil är ju här så han får trösta mig :P

Annars har det varit en bra dag, åkte och handlade med Maja, Linn och Jäger i morse, haha, det var en upplevelse, shit vad kul vi har ihop, känner knappt igen mig själv, and I like it! :D Sen har det varit matte heeela dan, ligger fortfarande efter, men känns som att det kommer ordna sig i alla fall, har kollat lite på gamla tentor och det ser inte helt hopplöst ut :) Programmeringen å andra sidan, den kan jag ju bara skratta åt, men jag försöker väl så får vi se..

Nåja, ska nog gå och vila mina ögon nu, och hoppas på att jag får upp dem i morgon bitti igen, annars blir det att åka till farbror doktorn :S

Well well, I bid you good night..

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback