En värld bortom denna

2008-09-29 @ 16:09:11 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Jag bor mitt i den fantastiska svenska naturen. Är så glad att jag for upp hit, här är hösten på riktigt, solen och skogen är på riktigt, luften är på riktigt :) Och kan ni tänka er att jag har porten till en annan värld precis utanför min dörr. Det ser faktiskt ut som det på riktigt; höga träd i all världens färger med en liten stig mitt emellan där solen skiner in genom trädens kronor och skapar magiska mönster på marken :D Hihi, okej kanske har lite livlig fantasi, men det ska ju vara bra säger de som vet :P

Visste ni att te och choklad hjälper mot det mesta, att en halvbra film ändå kan vara bra om man ser den med nån man tycker om, att makaroner är godast med heinz tomatketchup och att om man inte hade vänner skulle man bli galen. Det vet jag :D

Helgen har varit.. knasig! (jo, jag lovar) På både bra, dåliga och konstiga sätt. Konstigt att allt ska hända när Maja är borta :P Kan fortfarande inte riktigt förstå vilka underbara människor jag träffat här uppe, men det börjar nog sjunka in så smått :)

Och förresten, kom ihåg att påminna varandra om att ni är bra, för det är ni, alla, var och en på sitt sätt, och vem ska påminna en om det om inte ens nära och kära? För man gör det sällan själv i alla fall...

I see friends shaking hands, saying: "How do you do? They're really saying: "I love you" I hear babies cry, I watch them grow. They'll learn much more, than I'll ever know. And I think to myself; what a wonderful world.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback