Fantastiskt!

2008-09-26 @ 07:38:23 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Har faktiskt lyckats ta mig upp ur sängen i god tid för att både hinna äta frukost och göra mig i ordning två dagar i rad nu, helt otroligt :P Vet inte riktigt vad det är som gör det eftersom jag går och lägger mig lika sent fortfarande, men men, jag klagar inte :) Har även börjat dricka kaffe på morgnarna dock, vilket oroar mig då jag egentligen inte tycker om det, men har märkt att det faktiskt är ganska effektivt.. Tyvärr..

Var och dansade igår kväll igen, det är himla roligt, förutom att de la till en konstig snurr igår som jag inte alls får till :S Funderar på att gå på fridansen på tisdag, men jag vet inte om jag vågar, hehe. Nåja, får jag med mig någon kanske jag vågar mig dit :P Oh no, upptäckte precis att det regnar ute, och man bara ser hur äckligt blött det är, uhuu.. Typiskt att det ska vara såhär just de dagarna jag plattat håret; minsta fukt så står det ju åt alla håll igen :S.. I-landsproblem? Oh nej, inte alls..

Oj, haha, nu gick ju klockan fort när jag trodde att jag hade så mycket tid, kanske borde avrunda.. Uh, jag borde tvätta snart, börjar närma sig akutstadiet, liksom mitt diskberg, mount matrest, eller nåt :P

Nej men, jag skulle ju avrunda nu, så bye bye, I'm off to school and the wonderful world of differentialkalkyl :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback