Knasigt!!

2008-09-11 @ 19:12:44 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Ja, vad ska man säga? Det här blev helt enkelt knasigt bra :) Visst  visste jag innerst inne att det här var rätt, det har jag ju vetat hela tiden, men jag hade aldrig kunnat föreställa mig att det skulle bli så här. Jag vet inte ens om jag kan förklara i ord, skulle helst vilja redogöra för de tre veckorna i detalj, men det är fullständigt omöjligt, det har ju hänt så fruktansvärt mycket! :P Jag nöjer mig nog just nu med att konstatera att människorna här uppe är underbara och jag är bara så glad just nu :D Visst är matten svår och jag fattar noll av programmeringen, men det löser sig, så småningom :P Ikväll ska jag bugga, så nu ska jag käka lite pasta innan jag går :) 

Puss på hela världen! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback