One of those days

2008-09-13 @ 13:07:29 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Tror helt ärligt att det här är den första dagen sen jag kom hit som jag inte har någonting speciellt inplanerat, ingen specifik tid att passa, och det är så skönt! Det är klart, matten finns ju och den måste tyvärr göras, men jag kan göra den när som helst, och hur som helst :P Igår kväll blev det film hos Esset och Ragnar, hihi, lite komiskt var det, alla uppradade i soffan sådär :D Knasigt helt enkelt, det är allt jag har att säga, och det tänker jag fortsätta säga tills jag har vant mig vid det här :P

Vet att det kanske låter löjligt, men mitt liv har verkligen vänt helt och hållet sen jag kom hit; en ordentlig u-sväng skulle man väl kunna kalla det... Fast, det är klart.. jag får passa mig bara så jag inte blir en nörd på kuppen :P Batman, superman, x-men och allt vad det heter, here I come, haha! Nej, det där ska vi nog kunna åtgärda, i sinom tid ;)

Neej, nu måste jag faktiskt gå och räkna lite.. sorgligt men sant.. skulle behöva tvätta sen också, en annan sak som faktiskt är akut.. 

Så, tjingeling då :P


Kommentarer

Postat av: Emil

Vad är de där om att åtgärda Batman och X-Men??:P

2008-09-13 @ 17:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback