Sunday bloody sunday

2008-09-14 @ 15:37:10 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

En sån där slö söndag; extra slö eftersom jag inte sov särskilt mycket inatt :P Fråga mig inte varför, det bara blev så, men mysigt var det i alla fall :) Skulle göra ett ryck med matten idag, men det kom saker ivägen, som vanligt, haha.. Gick med Linn till Ica, sen hem till Jäger för lite gruppterapi och nu sitter jag ju här utan någon aning om hur det gick till. Faast, jag har ju sorterat tvätten i alla fall, så nåt nyttigt har jag ju åstadkommit :P Nu återstår bara att få den ren och torr också, premiär för Elin vid en tvättmaskin, spännande..

Hittade Sofies värld på internet, så nu sitter jag och lyssnar, den är så bra, sådär härligt förvirrande underbar :D Men ingen bra berättarröst, skulle vilja göra en egen inläsning av den, åh vad roligt det skulle vara, vill ha nån att ha högläsning för, jag kanske skulle ha blivit dagisfröken i stället, hmm.. Jupp, nånting att fundera på om det skulle vara så att matten går åt skogen, vilket i skrivande stund verkar ganska troligt :P Äsch, det ordnar sig nog, så småningom, eller nåt :P


Ikväll blir det i alla fall tjejkväll med hemgjord pizza och kanske nåt bra på teve, annars mest tjatter skulle jag tror, finns ju ganska mycket att avhandla :D Att bero på det, så har jag pratat med både Robin och Frida i dag, och oj vad jag saknar dem ibland, de där människorna som redan känner mig utan och innan, som man kan säga vad som helst till. Kan tänka ibland att åh, det här skulle Frida ha skrattat åt, eller det här skulle Jesper ha tyckt om, haha..


Nej, jag ska väl dra mig mot tvättstugan och försöka se  till att min tvätt kommer ut i samma färg som jag stoppar in den, haha :D


"En gång i tiden måste ändå allting ha blivit till av noll och ingenting" - Sofies Värld av Jostein Gaarder


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback