Trött tröttelitrött trött :P

2008-09-15 @ 20:09:02 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()

Vem kysste Eliin, bakom ryggen på Marie? Var det den store poeten som hon var förälskad i? Lalalala.. sitter här och sjunger Håkan Hellström och bara myser lite innan jag ska förflytta mig, nyduschad och dan, till sängen faktiskt! Det ska bli så skönt att bara slappna av, har verkligen vart igång heela dan. Först matteplugg i morse, sen obegripbar mattelektion efter lunch och efter det bar det av ut till storheden för att storhandla inför lördagen. Det kan komma att bli riktigt bra det där :) Känner mig något stressad inför matteprov på fredag, men samtidigt har jag liksom ingen ork nånstans, i varken huvud eller kropp :S Men, som jag brukar säga, det löser sig så småningom :P

Nåja, ska gå och sussa typ nu :P

Kommentarer

Postat av: Pappa

Kom ihåg vad jag sagt; inga pojkar på rummet... ;-))

2008-09-15 @ 20:34:23

Postat av: Faster

Så länge du inte gör ngt som inte jag skulle ha gjort så är jag nöjd;) Så det är bara fritt fram.....:)

2008-09-15 @ 21:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback