Words are not enough

2008-09-15 @ 00:05:41 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Ja, vad ska man säga. Var tvungen att plita ner lite till ikväll för jag känner mig så himla glad :D Jag kan verkligen vara mig själv här uppe och det  är svårt att greppa att jag träffat så många fantastiska människor redan. Ahh, knasigt är vad det är, jag vet att jag sagt det förut, men det tål att upprepas, haha :D Åhh, det bara spritter i hela kroppen, så glad känner jag mig för allt just nu.

Jag är glad för Robins skull, älskade du, du förtjänar verkligen det här och jag hoppas hoppas hoppas att det kommer fortsätta vara som det är och bli ännu bättre!!
 
Jag är glad för Hannahs skull, underbara Hannah, du är också väl värd din lycka; jag tror att det kan bli hur bra som helst, bara du kommer och hälsar på snart ;)

Jag är glad för min skull, för jag tror att jag faktiskt har hittat rätt; jag drog vinstlotten. Linn, Maja, Jäger, Emil och alla; ni är min vinstlott :D


Åh, höll på att glömma: Tack Becka, blev så himla glad när du skrev det du skrev, och ses vi inte innan dess så ska vi äga 2009 års Arvikafestival!! Camp Mutant 4-ever ;P


Som en siilkesbluuus, haha xD


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback