Äntligen hemma!

2009-04-01 @ 09:18:26 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Efter en låång lång lång resdag igår är jag äntligen hemma, har sovit en underbar natt i min alldeles egna säng efter att ha duschat i rent svenskt vatten, och nu känns det knappt som jag varit borta :) Min mage är tyvärr inte riktigt helt med på noterna än (den mådde inte så bra av den egyptiska maten..) så vågar inte riktigt sätta mig på föreläsning, men ska servera den en svensk hallonsmoothie så får vi se om den har lust att rycka upp sig :) Jaha, innan jag berättar om min dunderbraiga vecka i Hurghada så måste jag ju bara meddela att Elin har gjort en liten tabbe igen, hehe, ovanligt va? Det började ju då med att Linn och jag tänkte att nu ska vi samla på oss lite alkohol till våren/sommaren så vi fyllde i min lilla taxfreelista som jag fått av flygbolaget. Detta resulterade i att jag hade två påsar med tre liter sprit i varje med mig när jag klev av på arlanda... Då tänkte Elin, som den grymt smarta människa jag är: "Jag stoppar ner en av påsarna i den stora väskan så slipper jag bära (plus att jag slipper gå omkring och se ut som en alkoholist)... Så gjorde jag det och satte mig på planet hem som faktiskt gick väldigt fort, hämtade ut min väska och skulle ut till flygbussen när jag märker att någonting läcker ut från min väska... Hmm, tänker jag och öppnar väskan,och vad tror ni har hänt? Jo, baileysflaskan i taxfreepåsen har självklart gått sönder, så nu är alla mina kläder indränkta i baileys med mintsmak, mmmm, eller? :S Åh, det är så typiskt mig... Men men, det är väl bara att sätta igång och tvätta på en gång antar jag :P

Kommentarer

Postat av: Jesper

haha, kläder med Baileysmak, det var nåt nytt :)

2009-04-01 @ 12:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback