Hehe, nån som kommer ihåg mig?

2009-04-25 @ 17:04:52 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Ja, nu har det varit ganska tyst från mitt håll ett tag.. Vet inte riktigt vad det beror på, men det har hänt ganska mycket så jag har nog inte riktigt haft tid att sätta mig ner och reflektera över saker och ting. Just nu är allting mest stressigt och konstigt, så har inte riktigt mått toppen den senaste veckan, men tror att det kanske börjat vända, förhoppningsvis.. Vet inte riktigt vad mer jag ska skriva, det är mycket i mig nu som jag har svårt att få ut ordentligt :S

Det är varmt och vårigt ute nu, det blir jag glad av :D Jag är invald i nästa års datastyre, vilket jag inte riktigt vet hur jag ska ställa mig till än, men om inte annat blir det en erfarenhet :P Jag ska gå på kaptensbalen nästa helg, vilket jag tror blir grymt roligt :) Och jag ska till Kiruna nästnästa vecka, vilket nog också blir ganska coolt :) Med andra ord så är framtiden ganska rejält uppbokad :P Men det blir nog bra i slutändan :)

Puss på er!
/Elin, som ska fortsätta njuta av vårvärmen :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback