Orkar inte..

2009-04-28 @ 22:31:44 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Idag är ingen bra dag. Livet är en tävling; allt är en tävling, men jag vill inte tävla längre. Varför kämpa, när du kan strunta i det och på så vis slippa riskera förlust. Det går aldrig att vinna med den är lilla rösten som alltid finns där i bakgrunden:

"Du ska inte tro att du är nånting"

"Du duger inte"

"Är du verkligen säker på att du vill äta den där chokladbiten?"

Jag orkar inte försöka göra alla andra nöjda längre, men eftersom jag försökt så länge är det svårt att urskilja vad jag vill göra från det jag tror att alla andra vill att jag ska göra.

Jag orkar bara inte...

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback