Dödsasjuk :S

2009-01-04 @ 11:07:47 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Vaknade i morse av att jag inte kunde andas genom näsan och huvet kändes som bly :S Typiskt att jag ska bli dunderförkyld nu när jag ska hem, det var ju nu jag skulle vara utvilad så jag kunde lägga i högsta växeln till tentaplugget. Jaja, det löser sig nog på ett eller annat sätt, har ju i princip accepterat att jag kommer få en omtenta i matten redan så fysiken ska vi väl kunna fixa på någe vis i alla fall... Hoppas jag :S Annars vet jag inte riktigt hur jag kommer att reagera, det lär ju inte bli så roligt i alla fall... Men det ska vi inte tänka på nu, nu ska jag hem, hem till min lägenhet och till alla underbara rymdare och andra :D Att bero på de, så lär jag nog behöva lägga på ett kål med packningen nu, så kanske uppdaterar lite senare :)

Tjingeling!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback