Elin på g!

2009-01-20 @ 21:23:13 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Yay, det är konstigt  vad det svänger upp och ner.. Ena stunden är jag helt slut och less, andra är jag superpepp och gör mattetal på löpande band :P Visserligen har vi bara haft en matteföreläsning ännu och jag kanske inte ska vara överlycklig över att jag faktiskt förstår; det finns ju gott om tid och saker att inte förstå :S Dock tror jag att man ska vara glad för och ta vara på de små stunderna i livet, och det här tror jag är en sån - jag är med och jag är faktiskt ganska taggad både inför fysiken och matten den här perioden :D Well well, vara bara tvungen att skriva det, speciellt eftersom det förmodligen kommer ett nytt inlägg snart där jag förbannar allt vad fysik och matte heter :P Men, som sagt, tag vara på de små stunderna, och nu är jag hungrig så nu ska jag nog gå och äta en till skogaholmslimpskiva med mjukost på tillsammans med mitt mumsiga Vårte ^^ Oh, men innan jag går så blir det nog en liten lista igen:

Dagens låt: Lovebug med Jonas brothers (mysig)

Dagens bok: Matteboken (I know, men det är den enda jag läst idag)

Dagens te: Vårblandning (med härlig smak av banan och jordgubbe, mumms)

Dagens bombnedlsag: Min lägenhet

Dagens älskling (och alla andra dagars): Emil <3 mmumms ^^

Kommentarer

Postat av: Bodil

Mums det där teet lät väldigt gott. är det från din teaffär?

2009-01-21 @ 12:27:17
URL: http://dobil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback