Kärlek

2009-01-18 @ 03:22:43 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


This is us, kvällen då allting började på riktigt skulle man väl kunna säga :) Me and the man I love <3 För det gör jag och jag har äntligen formulerat orden också. Det är stort. För det är inte nåt man säger till vem som helst; inte ens jag, som annars är ganska frikostig med mina känslor :P Ville bara säga det :)

För övrigt har jag haft en grymt mysig helg hittills, skrev fysiktentan igår som faktiskt kändes ganska bra :) Vandrade sedan hem till Emil och klagade lite över hur kallt det var och njöt av att veta att jag skulle ha en helt ledig helg, inte ens förgiftad av tanke på skolarbete, ahhh... Efter en stund gick vi ut och satte oss på en buss in till staden och jag fick gå på indiska, lagerhaus, teshopen och handarbetsaffären, jag var i sjunde himlen :D Skörden blev tyg till namnet på overallen, två nya tekoppar, ljus, fyra nya teer och garn så jag kan sticka igen :D Fick en jättesöt liten gosedocka av Emil också, som jag kan krama när han inte är här :P Åt på max också, gottigott, sedan gick vi för att hyra film och köpa godis, MYCKET godis ;) Kvällen blev helt lugn, en film, godis och bara slapp framför teven, alldeles underbart.... Kände mig lite tom imorse när jag vaknade dock, för jag visste inte riktigt vad jag skulle göra, var väldigt väldigt skönt att ligga i sängen alldeles för länge, men det kändes som just det, för länge.. Visste att jag kunde ha gjort annat även om jag inte hade plugg; kunde tvättat städat etc etc Men jag tyckte att jag förtjänade den här helgen så jag sket i det... Linn kom hit runt ett och vi såg en till film samtidigt som vi pillade lite med overallerna tills Emil skulle gå till jobbet och Linn hem för att duscha och äta... Senare kom hon hit igen och då bar det av till Marit, sedan vidare till stuk :D Har verkligen haft en toppenkväll och i skrivande stund sitter jag hemma i sängen och äter nykokade makaroner direkt ur kastrullen, mm mm mm :D

Imorgon blir det bakisdag heeela dan, ska inte röra mig längre än till dvd:n för att byta film ;)
Ciao folks

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback