Måndag

2009-01-19 @ 22:28:30 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Elin avlägger rapport från en kaosartad lägenhet i Luleå, den nittonde januari 2009 klockan 22:14 exakt. Hur kan det bli så här stökigt av en inte-göra-nånting-bara-ligga-i-sängen-och-slappahelg?? Skulle kunna bero på att en sån helg även innebär att inte plocka undan flaskor, inte ställa undan efter frukost och verkligen inte gå flera hundra meter i kylan för att slänga pizzakartonger. Japp, det var alltså så här länge det höll, mitt nya, ordningsamma liv :P Nädå, ska ta tag i mig snart igen, och jag måste säga att den här helgen behövdes, gjorde verkligen INGENTING igår, bara film och pizza och godis och dricka :D Gick dessutom och lade mig tidigt (typ halv nio), men var trots detta helt död när jag vaknade vilket har hållit i sig ungefär hela dan :S Finns det nåt som heter dagen efter dagen efter? För i så fall hade jag en sån idag... Uhh, och när jag och Linn skulle gå till skolan vid typ två (skönt att börja så sent i alla fall) så packade jag ner alla grejer, block, papper, miniräknare, mobil osv. i väskan. Jag hade även lagt en fylld vattenflaska i samma väska för jag tänkte att jag skulle vara duktig och börja dricka mycket vatten igen.. Vad tror ni händer? När vi kommer till skolan och jag ska ta upp mobilen för att höra av mig till Maja så märker jag att den är fuktig; kollar lite nogrannare i väskan och märker att hela min vattenflaska läckt ut!! Självklart! Så typiskt mig.. Så ett block fick slängas, samt kompendiet i experimentell metodik och jag fick spendera typ tio minuter med att torka miniräknare och mobil... Men men, det är sånt som händer, speciellt när man heter Elin Wahlström :P Har i alla fall varit duktig idag, läste sidorna i fysiken innan föreläsningen och märkte att det gick mycket lättare att följa med och koncentrera sig på föreläsningen då :) Jag skrev även rent mina anteckingar direkt efter föreläsningen och kände att det nog ger en del eftersom man får läsa dem OCH skriva dem en gång till då :)
Ikväll var även kvällen för vårt slutgiltiga ryggtrycksmöte och jag är glad att meddela att det förslag jag röstade på vann :P Lovar att lägga upp en bild här så fort overallerna är klara och snygga :D

See ya!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback