Utmattad..

2009-01-11 @ 17:42:34 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Jag måste komma ur det här! Nu har jag inte varit utanför dörren på snart två dygn, bara suttit och degat och gick och lade mig alldeles för sent igår, så ni kanske kan tänka er hur jag mår. Huvudet värker, kroppen känns tyngre än vanligt och ett lätt illamående spökar :S Idag har jag i alla fall lyckats sitta med fysiken lite sedan Emil gick hem runt tre tror jag.. Kände dock att nu blev det bara blaha blaha så jag tar en liten paus, tänkte diska det som står i diskhon också, gör man det på en gång så är det ju faktiskt borta sedan, jag har äntligen kommit på det :P Borde tvätta också, men det blir en senare fråga, efter tentorna..

Tentorna ja.. Hur mycket jag bryr mig om dem varierar verkligen från dag till dag just nu, men det är väl så.. Nej, ny motivation skall samlas till nästa läsperiod och då ska jag ha införskaffat ett träningskort så att jag får röra lite på mig också :)

Annars drömmer jag ganska mycket om att åka utomlands just nu, tänk vad härligt, överallt vill jag åka; London, New York, Paris, Kina, överallt! Vet att det inte riktigt är praktiskt genomförbart just nu, men oh vad härligt det vore, att bara åka, ta dagen som den kommer och se vart man hamnar... Mamma och Peter är i Thailand med busfröna nu, mmm vad härligt det låter, jag är avundsjuk :P Nej, det blir nog en helg utomlands snart, vill se något nytt, dra in nya dofter, uppleva nya känslor, ja det vill jag :)

Nej, ska nog ställamig vid diskhon och drömma vidare lite innan jag sätter mig med fysiken igen....

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback