Vändpunkt

2009-01-13 @ 12:25:31 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Känns som om den här dagen kan bli en liten vändpunkt från de senaste dagarnas hopplöshet :) Visserligen var tentan i morse bajs, men det var jag ju redan förberedd på så jag tog det inte så hårt. Jag satt där och tittade på uppgifterna i ungefär en timme, sen till Slemmis för att handla. Tvättmedel och tandkräm inköptes, och lite nya kryddor som jag hoppas kan sätta lite mer spännande smaker på min annars ganska enformiga matlagning :P Inhandlade även lite potatis, tänkte att jag ska lyxa till det lite, gör ju aldrig potatis annars.. På vägen hem ringde mamma, vilket var alldeles underbart eftersom jag inte hört hennes röst sedan de for till Thailand (4 januari) och insåg att jag verkligen saknat den.. De hade det fantastiskt i alla fall, och hade köpt presenter till mig, tihi :D Nu sitter jag och lyssnar på Billie the vision and the dancers, har precis satt på potatisen, bäddat sängen och diskat! Trodde verkligen inte att jag skulle hålla den här ordningen så länge som jag gjort (jaja, vet att en vecka kanske inte låter så länge, men för mig är det det, och det har faktiskt snart gått en och en halv!). Tänkte börja med fysiken nu så fort som möjligt medan jag ändå har humöret uppe :)
Puss*

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback