En bild säger mer än tusen ord

2009-06-08 @ 14:01:03 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Har diskat ännu mer, plockat undan kläder från golvet, bokat synundersökning och ringt till vårdcentralen.. Tanläkartid är också på gång så småningom och nu dricker jag varma koppen och käka korvbröd för att få slut på maten innan jag åker hem. Jag känner mig duktig idag, bara så ni vet.

Så, nu var det sagt; då kan vi gå över till det jag egentligen skulle skriva, det som rubriken syftar på :) Hittade den här bilden när jag satt och kollade igenom foton från kaptensbalen:



Vid första anblicken är det väl bara en knasig bild, lite crazy sådär, men jag tittade lite närmare och upptäckte då att den här bilden speglar ju nästan på pricken vilka personligheter vi har. Om vi börjar från vänster och tar oss i ordning:

Sandra - Galet partydjur iklädd tajt, glittrande fodral för att vara säker på att synas om hennes sprudlande personlighet mot förmodan inte skulle "do the trick" så att säga. Hon är, vilket posen tydligt visar, alltid på plats, fokuserad och med humöret på topp.

Elin - Rultigt och rödkindat litet troll som mest är förvirrad över hur håret kunde bli så rakt och vad det egentligen är för en skimrande klädtrasa hon har fått på sig. Elin löser situationen (som oftast) med ett tafatt litet leende och hoppas att ingen ska se hennes osäkerhet.

Linn - Rågblond, elegant amazon som vet vad hon vill och alltid har full kontroll över situationen. Som vanligt iklädd sexigt svart, med en lätt färgklick över axlarna, en dräkt som driver alla pojkar till vansinne innan hon vänder om och går.

Maja - Vilt flaxande spexare iklädd sockersöt rosa puffklänning som tillsammans med den rockiga frisyren passar perfekt till denna hardrock princess. Har bildligt talat aldrig mer än en fot i marken och kan konsten att liva upp den tråkigaste tillställning enbart genom att kliva in genom dörren.   

I rest my case...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback