Lots to think about..

2009-06-03 @ 20:12:52 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

För det första: Vi har fått en femma! Jag, Maja och Linn har fått en femma på proffesorsvägen och måste tacka ja eller nej senast på måndag!! Idag, just nu, vet jag inte hur jag känner.. Ena dagen väger helt klart alla underbara fördelar way över, typ att vi kommer att ses varje dag, vi kommer att äta tillsammans (a.k.a jag kommer att äta middag varje dag :P), min hyra kommer att sjunka med en dryg tusenlapp, vi kommer ha ett stort kök(!) och att vi kommer ha så jäkla kul! Andra dagen inser jag att man kommer förmodligen aldrig att vara helt ensam, även om man kan stänga in sig på sitt rum, och jag har ju Emil också och hur kommer det att funka och kommer vi att slita håret av varandra minst en gång i månaden osv... Uh, det är svårt, men vi ska förhoppningsvis få titta på lägenheten på fredag, då hoppas jag att det blir lättare att bestämma sig :) 

Second: Hur ser sommaren ut egentligen? Har väl kommit fram till att jag snart ska hem i alla fall.. Men Emil är ju kvar här och vi kommer kanske inte att ses förrän i augusti då och jag kommer att sakna honom... Visserligen är jag ganska bortskämd, stackars Maja har inte fått träffa Daniel på typ en månad nu och hon har klarat sig  så varför skulle inte jag göra det, men ändå :P Vill ju göra så mycket, men skulle vilja göra allt med Emil också... Ska kanske ut i skärgården över midsommar med Frida och folk, skulle vara supermysigt om det blev av. Kanske festival i borlänge också, vad tror vi om det? Jaa, jag är sugen, Arvika var sjukt kul förra året; Robin, Becka och Elin together again, andra sommaren :D

Sist, men inte minst: Hur blir nästa år? Jag vill inte rymdteknik, inte just nu i alla fall, finns ingen motivation för det nånstans.. Måste ju vara kvar här, med datastyret och allt, så jag tänker att de kurser jag inte klarade i år gör jag om och så provar jag på roliga kurser emellen, vem vet jag kanske hittar framtiden där nånstans... Mmm, så blir det nog, jag är bara 20 år, there's time, och den är inte värd att slösa på sånt som jag inte mår bra av!

Nu är det roomservice på teve och Emil är här så jag ska gå och titta och mysa :) 
Ciao 




Festival i år igen? Att döma av den här bilden - helt klart! :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback