Twilight addiction!

2009-06-28 @ 00:05:56 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Som rubriken antyder är jag helt och fullt, officielt beroende av denna bokserie! Den är det bästa sedan Harry Potter :) Ända sedan jag såg filmen har jag velat läsa första boken, men har inte riktigt haft ro att göra det förrän nu, och den senaste veckan har jag betat av de två första böckerna, den senare faktiskt ännu bättre än ettan, jag är så glad! Det jag gillar med både första boken och filmen är också att skådspelarna gör sina roller så otroligt bra och det mesta av bokens känsla förmedlas också på filmduken. Visserligen saknar man vissa längre scener som är med i boken, men jag antar att man måste offra vissa stycken för filmatiseringen. Jag är i alla fall helt såld, och rekommenderar alla att läsa dessa underbara verk!!

Kommentarer

Postat av: Linda

Hej va söt du va!!

En fråga vill du tjäna pengar på det mest enklaste sättet? det enda du behöver göra är att registrera dig här.. http://www.woopa.se/signup.php?ref=Niiinii

TVEKA INTE EN SEKUND, PASSA PÅ MEDANS DET INTE ÄR SÅ KÄNT..HAR REDAN TJÄNAT 50 KR!

2009-07-13 @ 18:14:50
URL: http://metrobloggen.se/Niiinii

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback