6 månader..

2009-03-08 @ 21:42:21 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

är ganska lång tid egentligen; ändå känns det som ingenting, inte när man haft så trevligt som jag haft det sista halvåret :D Vi firade i fredags med att göra egen pizza, äta godis och se på doctor who :) Emil fick ett kollage av mig med alla de bästa bilderna på oss :) Det var först när jag satt och knåpade med det som jag insåg att jag faktiskt varit upptagen i sex månader, jag har haft pojkvän i ett halvår, det är knasigt; knasigt tokbra :P

Igår var det fysiksittning, vilket innebar middag med diverse fysiknördar och suputer - mycket trevligt med andra ord :P Synd att inte Linn och Maja var där, men får dra med dem nästa gång i stället :) Vi var inte kvar jättelänge, men det räckte för att ha en kulig kväll. Var iväg och åkte pulka med café igår på dan också, mysigt, fast kallt och mycket väntan..

Så idag.. Idag har varit en ganska händelserik och intressant dag.. Det har gått upp för mig än mer under dagen hur underbar Emil är; han ställer upp, finns där och skulle aldrig lämna mig i sticket, he's the greatest <3 Har också haft mys med pizza och Philm, Madagascar 2, riktigt tokrolig film :D

Nej, ska gå och krypa ner nu, har mycket att göra imorgon, ska ju plugga in en hel kurs på ungefär en vecka; smidigt Elin :S
Well well, önska mig lycka till :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback