Jävla kaninjävel!

2009-03-10 @ 09:42:25 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Så här är det: de senaste nätterna har jag drömt så mycket och så intensivt så jag är helt slut när jag vaknar istället för att vara utvilad som ju faktiskt är hela syftet med att sova. Jag lovar, har till och med vaknat andfådd några gånger, jag blir tokig! Det nyaste fenomenet är en liten kaninrackare som dök upp för några nätter sen, kröp upp ur min väska bara sådär och tumlade ut på golvet till min stora förvåning. Jag tyckte väl att han var ganska söt, en liten unge bara, så jag tog upp honom och började gulla med honom såklart :) Och nu vägrar den parasiten lämna mig! Varje natt är han där, skriker tills han får mat och är mig konstant i hälarna. Dessutom beter han sig inte som en kanin, han beter sig som ett litet barn; går på bakbenen, jollrar och är alltid i vägen! Det spelar ingen roll vad jag gör.. Häromnatten till exempel, var jag ute och åkte skidor med hela släkten, och vem gör kullerbyttor nedför backen precis bredvid mig? Kaninjäveln! Eller som inatt, när mamma var här och skulle möblera om hela lägenheten för att hon tyckte att den såg "för planerad" ut (fråga mig inte vad det betyder), vem springer mellan mina ben och är irriterande  när jag ska försöka stoppa henne? Kaninjäveln! Jag vill bli av med honom! Hur blir man av med en drömkanin som beter sig som en unge? Help...  

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback