Påskpynt, Kenny och my Mr Handy man :)

2009-03-21 @ 23:03:20 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Har vart en helmysig dag från början till slut :) Vi vaknade ganska tidigt idag igen, är rätt bra med ljusa gardiner kanske :P Frukost framför Asterix, hihi, riktiga kvalitetsfilmer och precis lagom långa! :) Emil gick hem till sig för att hämta overall och jag bytte om till min svarta skönhet innan vi satte oss på en buss in till stan. Första stopp blev balklänningar till kaptensbalen, hittade en riktigt fin, men vi hoppas fortfarande på en annan som skulle komma in under nästa vecka, så vi går dit igen när jag kommer hem :) Efter detta gick vi över till sökandet efter påskpynt. Dagens skörd bestod av: randig påskduk från indiska samt tokroliga kycklingljus och äggvästar från lagerhaus, jag känner mig riktigt nöjd, de ska på plats first thing tomorrow :D

Så är vi framme vid dagens höjdpunkt, anledningen till varför vi brukade ett sådant högtidligt plagg som overall; förhandsvisning av Kenny begins! :P Inte någon höjdarfilm tyvärr, men i sann Kenny Starfighter-anda levererade den ändå hyfsat många skratt och desto fler härligt korkade citat :) Efter detta trängdes vi hela vägen hem i Vincents bil, varefter jag och Emil tog en promenad till slemmis där han skulle äta på pp med datastyret och jag äntligen skulle handla in de efterlängtade fryspåsarna som jag nu kontinuerligt glömt att införskaffa i ungefär två veckors tid :P

Nu till den sista delen av dagen vilken representeras av den sista delen av min rubrik: min glasskrivtavlagrej är äntligen på plats! Skruv och plugg inhandlades tidigare idag och Emil har fixat och donat (fast jag hjälpte lite..), så nu sitter den precis där den ska bredvid musse pigg-klockan och tekalendern :D Det känns redan som att mitt liv är lite mer organiserat ;P

Så där ja! Efter ett rätt välorganiserat inlägg och en riktigt god kopp tevill jag bara nämna två saker:

1. Jag gillar Emil

2. Det finns faktiskt en gräns för hur mycket man kan lära sig under en lektion ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback