Vad gör jag egentligen?

2009-03-05 @ 14:23:18 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Så typiskt mig, att boka in resan så att jag missar tentan, säkert mitt undermedvetna som påminner mig om att jag inte vill vara här egentligen.. Eller vill jag? Känner verkligen ingen motivation eller intresse what so ever just nu och så har det varit ett bra tag, men kan jag vara säker på att det inte bara är jag som är lat? Jag vet inte, känner inte mig själv så väl tyvärr.. Hjärtat säger att jag är nog ingen civilingenjör egentligen, men vet jag vad en civilingenjör gör över huvud taget? Kanske inte riktigt.. Visst är det här en kick ass merit även om jag faktiskt inte hamnar där i slutändan, men bygger inte det på att jag faktiskt slutfört utbildningen? Och vad är mest värt, att jag gått ett år, insett att det här inte är jag, och bytt i tid, eller att ha pinat mig igenom tre år och sen faktiskt bokstavligt talat inte orkar längre ochh byter inriktning då? Jag vet inte.. inte alls.. Jag kanske bara är en drömmare i slutändan, jag kan hoppa runt hur mycket som helst och ändå alltid drömma om något annat.. För det är väl så det är, man vill oftast ha det man inte har.

Jo, så är det nog: Hej, Elin Wahlström, kronisk drömmare..

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback