Orkeslös

2009-05-12 @ 10:06:01 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Ännu en dag utan att  få något vettigt gjort.. Jag orkar inte längre, har ingen energi kvar i kroppen. Jag trodde att jag hade slutat försöka göra alla andra nöjda och börjat göra saker bara för min egen skull, men nu är jag inte så säker längre. Det känns som att vad jag än gör så är det för att försöka uppnå något jag tror att någon annan vill att jag ska göra, vilket ofta resulterar i att jag tror att någon annan blir besviken vilket gör det hela något knepigt, eftersom mitt ultimata mål är att alla andra ska vara glada, mitt eget välmående spelar inte så stor roll. Resultatet av hela den här karusellen blir självklart att jag är toktrött hela tiden och känner mig inte särskilt trevlig alls så kan ju inte  var så mysigt sällskap heller..

Jag orkar inte, snart drar jag hem..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback